Workouty na rozjezd

22. února 2015 v 8:00 | Evulina |  LIFESTYLE
Nejsem nijak extrémně obézní člověk. To vůbec ne. Ale řekněme, že po Vánocích jsem si řekla : "A dost! Takhle už to dál nejde, jinak za chvíli budeš mít 100 kg a vypadat jako slonice."

A tak jsem si dala předsevzetí a řekla si, že tentokrát žádný výmluvy a budu cvičit každý den. Nakonec to bylo tak 5 dní v týdnu, ale i tak si myslím, že úspěch s ohledem na to, jakou mají novoroční předsevzetí pověst. K tomu všemu jsem si dala ještě další veliké předsevzetí a to _Přestat kouřit_, což se Vám musím pochlubit, stále držím.

Dneska jsem se rozhodla Vám sem dát menší přehled videí, která mi pomohla s tou základní změnou a s pomocí kterých jsem se prokousávala těmi nejhoršími začátky. Spolu s tímhle doporučím i další cvičení, která mi pomohla v minulosti, protože tohle není poprvé, co jsem se dala na podobnou dráhu. Ovšem tentokrát si to hodlám udržet.

I kdyby jen z jediného důvodu. Což je... Dělá Vám to neskutečně dobře! Jak samozřejmě fyzicky, tak hlavně psychicky. Ale je k tomu třeba hlavně výdrž. Když si jednoho dne zacvičíte, pak se v ten den cítíte opravdu dobře, ale pokud už dalších 14 dní či měsíc neděláte nic, tak Vám to do života žádný dlouhodobý dobrý pocit nepřinese. Jedině výdrží a tím, že postavíte cvičení opravdu do popředí a stane se to jednou z Vašich priorit, jedině tak docílíte dlouhodobého dobrého pocitu ze sebe sama a dlouhodobého fyzického zlepšení.

Budete se cítit silnější. Krásnější. Sebevědomější. Najednou Vám nebude dělat potíž vzít těch 10 kg zlevněného cukru do náruče, protože jste si zrovna nevzali košík. Najednou vyběhnete schody a ani se nezadýcháte. Při uklízení budete cítit zatínání nově nabytého svalstva a nebude Vám nic činit potíž. Budete mít mnohem více energie. A i proto doporučuji cvičit ráno. Neskutečně se tím nabijete do nadcházejícího dne. Ihned se budete cítit dobře, že už jste v ten den něčeho dosáhli a zvýší se i pravděpodobnost, že druhý den znovu brzy vstanete a půjdete si zacvičit. A jakmile to uděláte alespoň 14 dní po sobě (klidně i s nějakými těmi pár odpočinkovými dny), tak se z toho stane návyk a vy budete čím dál tím silnější a budete se cítit čím dál tím líp a každé další ráno se Vám bude vstávat ke cvičení lehčeji. Až se na to, věřte nebo ne, budete i těšit.

Poté zjistíte, že když k té vší Vaší snaze přidáte ještě správnou stravu, což je vlastně 70% úspěchu, půjde všechno mnohem rychleji a vy se budete cítit ještě o 100% lépe. Ale o tomhle tento článek vlastně být neměl.

Takže tady jsou ta videa, se kterými jsem začínala a která mohu doporučit. Jinak samozřejmě najdete cvičení a workouty i popsané nebo nakreslené, ale já osobně mám radši formu videí, kdy se někdo přímo snaží se mnou, povzbuzuje mě a je takovým mým soukromým trenérem :)




Tímto jsem začínala, když mi bylo kolem 18 let a můžu jedině doporučit. Každý level se cvičí 10 dní, s tím, že s každým dalším levlem se postupně přitvrzuje. Nejlepší je napsat si někam na papír čísla 1-30 a každý den si odškrtávat. Rozhodně to motivuje.

Také mám na YouTube přímo složku s videi, nazvanou "cviceni" a dám Vám sem na ni odkaz. Je tam většina workoutů, které jsem cvičila. A budu tam přidávat všechny další, keré budu cvičit v budoucnu a které mi budpu připadat super. Takže se těšte a průběžně tuto složku sledujte. Tady je :)



A nakonec rozhodně doporučuju následující kanál, který jsem objevila teprve nedávno. Cvičitelkou je suprová holčina, se kterou se cvičí jedna báseň a její workouty jsou zábavné, ale zároveň je to i výzva a je jich široký výběr. Tady je.



Doufám, že se Vám tento článek líbil a mějte hezký den. Sportu ZDAR ! :D

♥ Evulina
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama